czwartek, 10 kwietnia 2014

Więc.....

Nie przychodzę do Was dzisiaj jeszcze z nowym rozdziałem (aczkolwiek planuję go skończyc do końca tego tygodnia, zaczełam go już), ale z informacją o tym, ze zaczynam pisać nowe opowiadanie. Nie będzie ono takie jak te dwa, bo postanowiłam zmienić głównego bohatera, po prostu nie wyobrażam sobie Louisa w roli akurat tego osobnika. Więc, być może się do niego zniechęcicie właśnie teraz, ale zdradzę Wam, że opowiadanie będzie o Harrym, jak tylko zacznę coś publikować poinformuję Was o tym tutaj ! Czekajcie na rozdział !

4 komentarze:

  1. Mogę liczyć na twoją opinię?

    Zawsze jest szansa, że wejdziesz, zobaczysz, pokochasz ( mam nadzieję lol )
    youngloovers.blogspot.com
    loovelorn.blogspot.com
    fromyourlust.blogspot.com
    ifindyourlips.blogspot.com
    Nawet jak nie masz teraz ochoty, to kiedyś pewnie będzie ci się nudzić, zerknij, może warto :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na nastepny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Posłuchaj wiem, że nigdy nie komentowałam, ale lepiej późno niż wcale :3
    Twój blog jest zajebisty !!!
    Czemu przestałaś go pisać ?
    Nie wiem może to problemy rodzinne, brak czasu, cokolwiek ...
    Ale to twoje życie i my nie mamy prawa się w nie wtrącać
    Chcesz zakończyć bloga - nikt ci nie broni :)
    Ale mam jedną prośbę : Mogłabyś zrobić chociaż jakąś notkę pożegnalną, żebyśmy wiedzieli, że żyjesz ?
    Oczywiście to tylko pytanie ... po prostu ...
    TWÓJ blog jest JEDNYM Z NAJLEPSZYCH blogów jake czytałam i chciałabym po prostu, abyś napisała może 1 - 2 rozdziały i to wszystko
    Oczywiście to tylko sugestia
    Pewnie już tu nawet nie wchodzisz i nie zobaczysz mojego komentarz, ale mówi się trudno :D
    "Jest nutella, to po co się łamać" :)
    Trzeba optymistycznie podchodzić do życia
    Kto wie .. może wrócisz na tego bloga, albo założysz innego
    Czas pokarze, albo jak to mój tata mówi "wyjdzie w praniu"
    Mam nadzieję, że chociaż przeczytasz mój komentarz
    Możesz do mnie napisać jak byś chciała to wtedy podam ci moje dane ( chociaż wątpię )
    Pozdrawiam cię gorąco
    -Marchewka ^.^

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoj blog jest jednym z najlepszym jakie czytalam i prosze nie koncz go jeszcze i napisz nwm moze jakies pożegnanie albo zakonczenie bo nie tylko ja ale tez inni twoi czytelnicy zastanawiaja sie czy wszystko jest OK dobrze?
    ~jessica

    OdpowiedzUsuń