niedziela, 5 stycznia 2014

Hejka !

Przychodzę dzisiaj do Was nie z rozdziałem, ale zachęcam Was do wejścia na pewnego bloga. Bądź co bądź, nie jest on o żadnym z członków One Direction, ale sądze, że jego fabuła będzie dość ciekawa. Jeśli hejtujesz Justina nawet nie wchodź, jeśli akceptujesz to, ze mógłby mieć inną orientację to być może jest to jeden z niewielu blogów o Justinie właśnie o innej tematyce. Nie opiera się on na typowych fanfikach, nie ma sztucznej sielanki dziewczyny i chłopaka. Pomyśl, co by było gdyby okazało się, że twój idol ma inną orientację? Bardzo dobrym przykładem na to jest wiele fanfictions o Larrym Stylinsonie. Jestem jedną z Larry Shippers i nie kryję się z tym. Sądzę, że to normalne zjawisko w show biznesie, i że nie powinno być potępiane przez ludzi. Mnie do tego przekonała pewna osoba, na poczatku wydawało mi się śmieszne, ze osoba może być zupełnie inna niż nam się wydaje. Dobra, ale nie o tym miała być tutaj mowa! Nie mogę się za bardzo wygadać znając częśc fabuły, a przynajmniej tego co zacznie się dziać. Mam nadzieję, że pomożecie autorowi się zmotywować i wpłyniecie na niego aby napisał kolejne rozdziały! Bo i ja sama na nie czekam! Pozdrawiam również kochanego autora! 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz