sobota, 14 grudnia 2013

Liebsten Awards

Więc z reguły nie bawię się w takie łańcuszkowe rzeczy, ale już odpowiem na pytania, podkreślam, że nikogo nie nominuję, bo wiem ile ja sama zwlekalam z odpowiedzeniem na te oto pytania. Dwie nominacje, z które z całego serca dziękuję i tylko z czystego poczucia wdzięczności odpowiadam na Wasze pytania.

I. nominacja od Daisy Angel

1.Co skłoniło cię do założenia bloga ?
Hmm, do założenia drugiego już bloga skłonił mnie pomysł na nowe opowiadanie, a jestem osobą, która bardzo, ale to bardzo lubi pisać więc długo nad tym nie myślałam, chciałam się z kimś podzielić tym co tworzę. 
2. Ulubiony cytat ?

"Nie znasz składu powietrza, którym oddychasz? To powierze Cię zabija (...)"
3. Ulubiona książka ?

Jeju.. "Cmętarz Zwieżąt" S. Kinga
4. Jakiego bloga byś poleciła innym ?

http://foreveryoungonedirection-a.blogspot.com/ jeden z moich ulubionych :)
5. Ostatnio obejrzany film ?

hmm, "This is us" a na ogół sporadycznie oglądam filmy
6. Jakiego bloga odwiedzasz codziennie ?

codziennie sprawdzam "Reasons why Larry is Real" 
7. Ile godzin dziennie spędzasz na swoim blogu ?

Dziennie to jakieś poł godzinki
8. Twoje hobby ?

moim hobby jest pisanie :) 
9. Jakiej muzyki słuchasz ?

trochę punk rocka i popu
10. Jakie jest twoje największe marzenie ?

Zdać z geografii . XD
11. Czego nauczył cię twój idol ?

Że nie warto się poddawać i brnąc do tego co się postanowiło. Nie zawsez los będzie nam pomagał zdobyć to czego pragniemy, często będzie nam rzucał kłody pod nogi. 





+ miałabym w planach zrobienie Twitcama w następny weekend, jbc odzywajcie się w komentarzach, albo na asku :)

1 komentarz:

  1. omggggggggg! Uwielbiam twoje opowiadanie! Masz OGROMNY talent *-* W wolnym czasie zapraszam na mój blog: http://never-be-well.blogspot.com/ i na blog mojej przyjaciółki: http://story--of-my--life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń